2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı İçin Kayıt Yaptırıp Diploma Denklik Belgesi Alamayan Öğrencilerimizin Dikkatine

Değerli öğrenciler diploma denklik belgesi başvuru işlemlerini aşağıdaki süreci takip ederek başlatabilirsiniz.

- İkamet Başvurusunun yapılması ve evrakların teslimi

İkamet Başvuru Evrakları

 Başvuru formu (www.goc.gov.tr adresi e-ikamet sistemi üzerinden yapılan online başvuru sonucunda sistem tarafından otomatik olarak oluşturulmaktadır. )

 İkamet izni kart bedeli makbuzu (Bu bedeli Edirne Maliye veznesinden yatırabilirsiniz. Tutar 72 TL)

 Pasaport veya pasaport yerine geçen belgenin aslı ve fotokopisi (Talep edilen ikamet süresinden 60 (altmış) gün daha uzun süreli pasaport yada pasaport yerine geçen belgeye sahip olmalısınız.)

 4 adet fotoğraf (Son altı ay içinde çekilmiş, fonu beyaz ve biyometrik olmalıdır.)

 Geçerli sağlık sigortası (Türkçe hazırlık eğitimi görecek öğrenciler için 1 yıl, eğitime başlayan öğrenciler için en az 2 yıl süreli olmalıdır)

 Öğrenci belgesi

 Adres bilgilerini gösteren belge (Yurtta kalıyorsanız yurt yönetiminden alacağınız imzalı, kaşeli, mühürlü belge, kiracı olarak kalıyorsanız noter onaylı kira sözleşmesi)

- İkamet başvuru evrakları öğrenci tarafından TÜ Dış İlişkiler Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü’ne teslim edilecektir.

- İkamet başvuru evrakları TÜ Dış İlişkiler Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü tarafından Edirne İl Göç İdaresi Müdürlüğü’ne teslim edilecektir.

- Evraklar Edirne İl Göç İdaresi’ne teslim edildikten sonra ikamet başvurusunda bulunan öğrencilerimiz İl Göç İdaresinden “İkamet Müracaat Belgesi” alacaklardır.

- Alınan bu belge ile “Diploma Denklik Belgesi Başvurusu”nda bulunabilirsiniz.

Bu içerik 08.08.2018 tarihinde yayınlandı ve toplam 1367 kez okundu.